مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های ساخت گروه بهمن صادر می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در حاشیه نمایشگاه داخلی سازی محصولات این شرکت گفت: همه قرارداد‌های ما برای تامین قطعات خودرو‌های جدید مبتنی بر این خواهد بود که حداقل وابستگی به خارج را داشته باشیم و در این راستا طرح توسعه ای در تولید خودروهای تجاری و سواری داریم.

مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: در زمینه خودروهای تجاری دو محصول جدید آماده عرضه به بازار که یکی از آن ها کامیون شیلر 8 تن و برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. برنامه ریزی کردیم برای دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی که تا پایان سال به بازار عرضه می‌شود حتی قبل از مونتاژ نخستین نمونه ها، قطعات مورد نیاز ساخت داخل شود.

علی مرادلو اظهار کرد: برنامه گروه بهمن و شرکت های تابعه استفاده از حداکثر توان داخلی است. با توسعه وسیعی که در کارخانه‌های خود در دستور کار داریم ظرفیت‌های خود را به 300 درصد افزایش می‌دهیم تا قطعه‌سازان برای ادامه کار، راغب شوند، یعنی هرچه تعداد تولید، افزایش می‌یابد قطعه سازان هم رغبت بیشتری برای تولید قطعات خواهند داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم در خودرو‌های سواری به تولید سالانه تا ۳۰۰ هزار دستگاه در سه تا ۵ سال آینده برسیم و به این ترتیب تولید خودرو برای ما اقتصادی باشد.

مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه در کنار این اقدامات، بزرگترین سرمایه گذاری را برای ساخت بخش موتور آغاز کردیم، گفت: در برنامه کاری ما ایجاد پرس‌های نسل جدید برای قطعات بدنه و راه اندازی خط دوم رنگ وجود دارد تا بتوانیم تیراژ تولید را به مرز اقتصادی بودن افزایش دهیم.

علی مرادلو افزود: برنامه دیگر ما راه یابی به بازار‌های صادراتی برای خودرو‌هایی است که طراحی و ساخت آن در داخل انجام می‌شود. در ابتدای کار صادرات خودرو‌های تجاری را در دستور کار داریم ضمن اینکه هم اکنون موتورسیکلت‌های ساخت گروه ما نیز صادر می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودروهای تجاری و سواری گروه بهمن به منظور تامین و ساخت داخل قطعات دیگنیتی، فیدلیتی و شیلر به مدت سه روز از ساعت 10 تا ۱۶ پذیرای قطعه سازان داخلی بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا