مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کاتالیست موتورسیکلت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، تیم تحقیق و توسعۀ این شرکت که متشکل از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر کشور می باشند، ایشان را با نسل جدید نانو کاتالیست های یورو 5 آشنا کردند.

دکتر ستاری ضمن تحسین از فعالیت های انجام شده جهت ارتقاء استاندارد مبدل های کاتالیستی در این مجموعۀ دانش بنیان، از تنها خط تولید کاتالیست های موتورسیکلت موجود در کشور نیز بازدید کردند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید همچنین از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفتند و اظهار داشتند این معاونت همواره در کنار شرکت های پیشروی دانش بنیان در جهت رفع مشکلات آنها خواهد بود.

این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده های دانش بنیان کاتالیست خودرو و موتورسیکلت در ایران و خاورمیانه است که در سال 1370 با تولید دلکو خودروهای پیکان و نیسان جونیور تاسیس گردید و از سال 1384 تحت لیسانس شرکت Interkat آلمان اولین مبدل کاتالیستی را به بازار ارائه نموده و تا کنون در راستای هدف خود برای رسیدن به آسمانی آبی و حفظ محیط زیست با توجه به استانداردهای روز دنیا و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مرتبط با محیط زیست، تمامی کاتالیست های خود را با الزامات آلایندگی تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

این شرکت به منظور فرهنگ‌سازی شناخت کاتالیست و مصرف این قطعه زیست محیطی تمام تلاش خود را به کارگرفته تا برای نسل آینده آسمانی آبی و آینده ای سبز فراهم سازد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا