مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های فرسوده ترخیص نمی‌شوند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، «سردار محمد حسین حمیدی» رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تاثیر ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در آلودگی هوای شهر تهران گفت: در تهران آلودگی هوا به عوامل متعددی بستگی دارد.این موتورسیکلت‌های ترخیصی در سن فرسودگی نیستند و موتورسیکلت‌های فرسوده ترخیص نمی‌شوند. 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: موتورسیکلت‌هایی که در سن فعالیت بوده و مجاز هستند، ترخیص می‌شوند. 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره مشکلاتی که بر اثر خاموشی در برخی معابر در تهران ایجاد می‌شود، تصریح کرد: نقص سیستم روشنایی یکی از دلایل بروز حوادث است. در گذشته هم که خاموشی‌ها در معابر به این صورت نبود، به دلیل نقص سیستم روشنایی در برخی از معابر شاهد تصادفات بودیم. 

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: ما این موضوعات را در جلسات مختلف که با دستگاه‌های متولی داشتیم، اعلام کرده‌ایم و مکاتباتی در این خصوص نیز با این دستگاه‌های متولی داشته‌ایم. اگر روشنایی معابر تامین نشود، در هر حادثه سهم و تقصیر هر سازمان نیز مشخص و به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم. 

وی درباره وقوع تصادفات در بزرگراه آزادگان نیز خاطرنشان کرد: ۱۷ درصد تصادفات شهر تهران مربوط به بزرگراه آزادگان است، از همین رو مناطق پرخطر در این محور شناسایی شده است. 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تردد در این محور بالاست، تصریح کرد: این بزرگراه محور عبوری شهر تهران نیز محسوب می‌شود و ترددهای حومه‌ای نیز از این محور صورت می‌گیرد به همین دلیل تصادفات در این بزرگراه زیاد است. 

سردار حمیدی بیان کرد: دوربین‌هایی در مناطق این بزرگراه نصب شده و گاردریل‌های این بزرگراه نیز تعویض شده است.اقدامات لازم برای رفع نقاط پرخطر در حال انجام است، اما مردم باید مراقب تردد از این محور باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا