ایجاد پیست موتورسواری در اهواز به کمک سپاه

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ابراهیم جوانمردی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: پیست موتورسواری در اهواز  با همکاری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فدراسیون موتورسواری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری در اقدامی جهادی به مدت یک هفته آماده بهره‌برداری شود.

او بیان داشت: این پیست با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد، در زمینه آموزش و ارتقاء نیرو‌های متخصص و جهت استعدادیابی احداث شد و به صورتی طراحی شده است که قابل ارتقاء بوده و امکان برگزاری مسابقات کشوری را داشته باشد.

جوانمردی افزود: مدیر بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جانشین سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان، از محل ساخت و طراحی پیست موتورسواری در اهواز بازدید کردن سپس از ورزشگاه غدیر اهواز که ۴۴ هکتار و دارای زمین‌های بسیار است، جهت احداث پیست موتورکراس بازدید داشت.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان تصریح کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در تلاش است که بر امکانات سخت‌افزاری رشته‌های تحت پوشش بیافزاید تا ضمن جذب علاقه‌مندان، ورزشکاران استان با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا