با ورود دادستانی قزوین 11 هزار دستگاه موتورسیکلت‌های داخل پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت، تشکیل ۵ شعبه ویژه بررسی پرونده‌های جرایم خشن، بازدید از ۱۲۲ واحد تولیدی، احیای ۵۲ واحد تولیدی ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی و… را به عنوان برخی از نتایج ورود و اقدامات دادستانی استان در سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از میزان، حسین رجبی با اشاره به ورود موثر دستگاه قضا برای احیا شرکت‌های تولیدی و صنعتی، اظهارکرد: مجموعه قضایی استان قزوین امنیت را خط قرمز جامعه دانسته و با افرادی که با برهم زدن نظم و امنیت عمومی آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکز قزوین، بیان کرد: در سال گذشته با ایجاد شعبه ویژه و ابلاغ دستورالعمل‌هایی درخصوص تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ‌ها، تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت مشخص شد که این اقدام در سال جاری نیز تا تعیین تکلیف نهایی تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در راستای احیای حقوق عامه بیش از هزار بازدید و طرح و برنامه در استان قزوین اجرا شده و در راستای حمایت از تولید و بررسی مشکلات حوزه تولید و صنعت از ۱۲۲ شرکت نیز بازدید شده است.

انتهای پیام/

منبع
میزان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا