برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت در قزوین

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهار کرد: نمایشگاه خودرو،تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت از تاریخ 17 لغایت 21 بهمن ماه به‌مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بیش از 20 مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 

این مسئول افزود: معرفی توانمندی‌های شرکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی، معرفی تولیدهای جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین و …. از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی در پایان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع
برنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا