طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها در زرند کرمان اجرا شد

طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم‌آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، امروز همزمان با هفته تشکل‌ها، در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه برای اولین‌بار توسط انجمن بشر دوستانه روستای نعیم‌آباد با همکاری راهنمایی و رانندگی زرند طرح اصلاح نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم‌آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند اجرا شد.

به گفته جعفر رحمانی مسؤول انجمن بشردوستانه روستای نعیم‌آباد در این طرح  که در ابتدای محور زرند_یزدان‌آباد حوالی روستای ده چنار اجرا شد، با همکاری راهنمایی و رانندگی و با استفاده از تعمیرکاران متخصص با نصب لامپ و شبرنگ رفع عیب شد و این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حسینی‌نژاد فرماندار زرند هم با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه علت  بسیاری از حوادث رانندگی موتورسواران نقص سیستم روشنایی است، ‌گفت: اجرای اینگونه طرح‌های ارزشمند نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد. ‌

یکی از راکبان موتورسیکلت با قدردانی از دست‌اندرکاران این اقدام خیرخواهانه تصریح کرد: متاسفانه در این محور بر اثر حوادث رانندگی و نقص سیستم روشنایی برادر خود را از دست داده‌ام.

پایان پیام/

منبع
فارس

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا