تجهیز اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با موتورسیکلت‌های برقی

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: نقلیه این اداره‌کل با تجهیز ۶ دستگاه موتور سیکلت برقی گام اول را در فرهنگ‌سازی و استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر برداشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر باعث کمک به تحقق اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی شده و از عوامل اساسی در رسیدن به توسعه پایدار در هر کشوری محسوب می‌شود.

وی افزود: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله انرژی بادی، خورشیدی و زمین گرمایی می‏‌تواند باعث کاهش وابستگی به منابع فسیلی و کاهش انتشار گاز‌های آلاینده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: محیط زیست به عنوان پیشرو و عامل توسعه دهنده در مصرف انرژی‌های پاک می‌تواند الگوی دیگر سازمان‌ها و ادارات باشد.

وی ادامه داد: تشویق، فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از وسایل برقی برای مسافرت‌های شهری گام بسیار مهم و ارزشمندی است که می‌تواند علاوه‌بر کاهش چشمگیر آلودگی هوا در سبد اقتصادی خانواده نیز جایگاه ویژه‌ای برای هزینه‌های انرژی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا