مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بیش از ۱۵۰ عدد کلاه ایمنی و شبرنگ در بین موتورسیکلت سواران ایلامی توزیع شد

سرهنگ کهزادی از توزیع بیش از۱۵۰ کلاه ایمنی و شبرنگ در جهت ارتقا سطح ایمنی موتورسیکلت سوران و رانندگان ادوات کشاورزی در ایلام خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ،رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبین موتورسیکلت و رانندگان ادوات کشاورزی ، پلیس راه استان با همکاری اداره کل راهداری استان یک دوره کلاس آموزشی در دو شهرستان ایلام و دهلران برگزارشد.

او افزود: در این دوره ، فرهنگ استفاده صحیح از موتور سیکلت، ترغیب موتورسیکلت سوران و رانندگان ادوات کشاورزی به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه آموزش داده شد.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: درپایان این کلاس آموزشی بیش از۱۰۰کلاه ایمنی در بین راکبان موتورسیکلت توزیع و تعداد۵۰ شبرنگ برروی ادوات کشاورزی نصب شد.

رئیس پلیس راه استان در پایان بیان داشت :به راکبین موتورسیکلت توصیه می شود که کلاه ایمنی همانند صدفی برای حفظ مروارید جان آنهاست و هنگام استفاده از این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا