مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سید کاظم صالحی: به دنبال حضور بانوان در رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری هستیم

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم گفت: پیگیری‎های لازم برای حضور بانوان در رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری انجام شده است تا بانوان نیز بتوانند در شرایطی محفوظ در این رشته هم فعالیت کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوزبه نقل از ایسنا، سید کاظم صالحی، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم، عنوان کرد: استان قم در رشته‌های موتورسواری (کراس و ریس) و اتومبیل رانی بازیکنان حرفه‌ای متعددی دارد و دست فرمان ورزشکاران قمی در این رشته حرف اول را می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت تا حد توان از ورزشکاران حمایت می‌کند اظهار کرد: استان قم در موتورسواری همیشه مدل آور است و هرساله ورزشکاران قمی به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم ادامه داد: به دلیل شرایط کرونا اعزام برون مرزی نداشتیم؛ اما ورزشکاران در بخش موتور کراس و ریس هر جمعه‌ از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در پیست استادیوم ورزشگاه یادگار امام (ره) تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات رالی‌ به صورت خانوادگی نیز برگزار می‌کنیم، گفت: هفته گذشته برای خانواده نیرو انتظامی این مسابقات برگزار شد که شرکت برای عموم مردم نیز آزاد بود.

صالحی بابیان اینکه پیگیری‌های لازم برای حضور بانوان در این رشته انجام شده است تا بانوان نیز بتوانند در شرایطی محفوظ در این رشته هم فعالیت کنند، گفت: برای فعالیت بانوان در این رشته مشکلی از لحاظ حجاب وجود ندارد؛ زیرا ورزشکاران پوشش کامل دارند به طوری که خانم و آقا بودن مشخص نیست.

وی بیان کرد: هرساله کلاس‌های استعدادیابی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شد؛ اما در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی و جلوگیری از تجمع افراد، این امر متوقف شده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم تصریح کرد: فعالیت در این رشته شرط سنی ندارد و افراد بدون داشتن گواهینامه نیز می‌توانند در این رشته فعالیت کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا