مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نگاه خانواده ها به موتورسواری بانوان تغییر کرده است

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ندا جعفرپور اظهار کرد: باتوجه به همایش های برگزار شده، خانواده ها نگاه مثبتی به نسبت گذشته در خصوص موتورسواری بانوان پیدا کرده اند و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از بانوان البرزی به رشته موتور سواری روی آورده اند.

وی موتورسواری را رشته ای مفید برای تخلیه هیجان وانرژی بانوان دانست و گفت: تمام بانوانی که مشغول موتورسواری هستند همگی به این اتفاق نظر رسیده اند که این رشته مخصوص عده ای خاص یا مختص بانوانی با خصوصیات خاص نیست بلکه موتورسواری برای تمام بانوان است و آن ها می توانند در پیست های امن و مناسب علاوه بر ورزش هم تفریح کنند و هم انرژی  وهیجان خود را تخلیه کنند.

مسئول بخش موتورسواری بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان  البرز که به ” خانم مرزشکن” نیز معروف است در خصوص اولین همایش بانوان موتورسوار کشور که به میزبانی البرز صورت گرفت گفت: این همایش سال 94 با عنوان ” زن و انقلاب” همزمان با دهه مبارک فجر در پیست هیو شهرستان ساوجبلاغ با حضور تعداد قابل توجهی از بانوان موتورسوار کشور برگزار شد.

جعفرپور تصریح کرد: بعد از برگزاری همایش موتورسواری بانوان رفته رفته نگاه ها به این رشته تغییر کرد و برخلاف گذشته بانوان توانستند در پیست های مخصوص به فعالیت بپردازند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های آقای درویشی ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی البرز وهمکاران شان در این هیئت ورزشی تأکید کرد: این هیئت برای چندمین سال متوالی به عنوان هیئت برتر کشور شناخته شده و در سال های اخیر نگاهی ویژه به کمیته موتورسواری بانوان و ورزش بانوان داشته است.

مسئول بخش موتورسواری بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان  البرز با اشاره به پیست های فعال در سطح استان گفت: در حال حاضر بانوان در پیست های مجموعه ورزشی انقلاب و شهدای هیو ساوجبلاغ فعالیت می کنند و به قدری سطح استعداد و نیروی انسانی در استان البرز بالا است که در 4 سال اخیر 4 بانوی قهرمان کشور را به ورزش ملی معرفی کرده ایم.

جعفرپور توسعه زیرساخت را امری ضروری دانست و گفت: از دختر 7 ساله تا بانوان بالای 40 سال مخاطب موتور سواری شده اند و این اطمینان را داریم که با توسعه زیرساخت و افزایش تعداد پیست های مناسب در سطح استان می توانیم شاهد ظهور استعدادهای به مراتب بیشتری در کشور باشیم.

وی به هزینه های بالای این رشته اشاره کرد و گفت: برای برگزاری کلاس ها در سال جاری مبالغ زیادی صرف بهسازی پیست های موجود شد و در صورت ورود سرمایه گزاران بخش خصوصی می توان بخشی از این اعتبارات را تامین کرد و به آینده موتورسواری بانوان امید زیادی داشت.

مسئول بخش موتورسواری بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان  البرزضمن اشاره به میزبانی از مسابقات کشوری بانوان گفت: همواره از تمامی ظرفیت های موجود نهایت استفاده را برده ایم و سال 96 استان البرز در پیست انقلاب دو دوره پذیرای مسابقات موتور ریس بود که این رقابت در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

جعفرپور در پایان از راه اندازی مدرسه موتورسواری بانوان خبرداد و گفت: این مدرسه برای نخستین بار راه اندازی شده و به صورت ریشه ای و اصولی استعدادیابی و آموزش به علاقه مندان انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

موتورسواری بانوان رشد خوبی داشته است + فیلم

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا