مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سوزوکی خود را آماده دنياى جديد مى كند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، پیش ‌از این، هر دو بخش زیر یک چتر قرار داشتند و تحت نظر یک شرکت فعالیت می‌کردند. حال سوزوکی این دو بخش را به شرکت‌های مجزا تفکیک می‌کند.

سازمان‌های تازه شکل یافته این شرکت کار خود را از آوریل ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهند کرد. آنها فعالیت‌های خود را به‌صورت مجزا در فضاهای جداگانه با استقلال بیشتری ادامه خواهند داد. سوزوکی امیدوار است که این اقدام گامی باشد در جهت موفقیت هر چه بیشتر این بخش‌ها. دفتر مرکزی بخش موتورسیکلت‌ ‌و ای‌تی‌وی (موتورهای چهارچرخ) سوزوکی در کالیفرنیا مستقر خواهد شد و مقر بخش تجهیزات دریایی آن در فلوریدا واقع خواهد بود. این مکان‌ها برای هر دو این فعالیت بسیار مناسب هستند.

تامپا، فلوریدا، جایی است که مهد کسب‌وکارهای دریایی است و مسلما کالیفرنیا یکی از بهترین مکان‌ها برای انواع موتورسیکلت‌ها و ای‌تی‌وی‌ها است.  بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال‌شده توسط سوزوکی آمریکا، هدف از این سازمان‌دهی مجدد، تقویت هر چه بیشتر هر یک از این کسب‌وکارها است. این شرکت معتقد است که با تفکیک این دو بخش و تشکیل دو شرکت مجزا از یکدیگر فرصت‌هایی برای کارآیی بالاتر و تسریع در تصمیم‌گیری برای آنها ایجاد خواهد کرد. سوزوکی یک شرکت ژاپنی چندملیتی است که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط میشیو سوزوکی تاسیس شد.

در ابتدا نام این شرکت «کارخانه نساجی سوزوکی» بود و تا سه دهه تنها فعالیت این شرکت در زمینه نساجی و ساخت و طراحی ماشین‌آلات نساجی و بافندگی بود. سوزوکی سال ۱۹۵۲ میلادی نخستین دوچرخه موتوردار خود را ساخت و سال ۱۹۵۴ میلادی نام شرکت را به «سوزوکی موتور» تغییر داد و نهایتا یک سال بعد نیز اولین خودروی تولیدی سوزوکی راهی بازار شد.

سوزوکی هم‌اکنون علاوه برساخت خودرو در زمینه تولید انواع موتورسیکلت و همچنین پیشرانه‌های مختلف نیز فعالیت دارد. در سال ۲۰۱۶ میلادی، سوزوکی با داشتن ۳۵ خط تولید در بیش از ۲۳ کشور جهان، بعد از تویوتا، نیسان و هوندا چهارمین خودروساز بزرگ ژاپن و یازدهمین خودروساز بزرگ در جهان بوده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا