مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اتخاذ تدابیری برای معاینه فنی موتورسیکلت ها/اعلام تعداد موتورسیکلت هایی که به مراکز معاینه فنی طی ۷ ماه مراجعه کردند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حسین مقدم در مورد وضعیت معاینه فنی موتورسیکلت های پایتخت با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از موتورسیکلت های فعال در تهران کاربراتوری هستند، گفت: به همین دلیل است که موتورسیکلت ها براساس بررسی های انجام شده سهم زیادی در آلایندگی هوای تهران دارند.

وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی تهران آمادگی لازم برای انجام معاینات فنی موتورسیکلت ها را دارند اما تمایلی از سوی مالکان موتورسیکلت وجود ندارد، افزود: براساس آمارهای موجود گفته می شود که حدود سه میلیون موتورسیکلت در تهران در حال تردد است و از این میان در هفت ماه نخست امسال تنها ۳۴ دستگاه موتور سیکلت برای انجام تست های معاینه فنی به مراکز ما مراجعه کردند.

مقدم با بیان اینکه در مراکز معاینه فنی تهران ۱۰ خط مکانیزه تست موتورسیکلت وجود دارد اما تقاضا وجود ندارد، ادامه داد:  با توجه به سهم آلایندگی موتورسیکلت ها بر روی هوای تهران و همچنین الزامات قانونی معاینه فنی موتورها،جای سوال و تعجب است که چرا با مالکان اغماض می شود و قانون برای آنها رعایت نمی شود؟

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران  با تاکید بر اینکه قوانین دکوری نیست، افزود: باید برای وضعیت آلایندگی و لزوم اخذ معاینه فنی موتورسیکلت های کاربراتوری تهران، فکری شود.


انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا