مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

روى صنعت موتورسيكلت تعصب داريم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمود سیجانی با بیان جایگاه تولید موتورسیکلت در قم اظهار داشت: زمانی این استان قطب موتور سازی در کشور بوده اما در حال حاضر این صنعت با مشکلات زیادی مواجه است و حمایت از موتورسازان در کشور وضعیت خوبی ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: موتورسیکلت به‌عنوان یک صنعت بومی قم بوده و کاملاً روی آن تعصب‌داریم، در حال حاضر ثبت سفارش برخی قطعات این وسیله نقلیه برای سایر استان‌ها در حال انجام است و کار تبدیل موتورهای بنزینی به برقی نیز کاملاً در استان انجام می‌شود همچنین تبدیل موتورهای فسیلی به برقی که تأکید دولت بوده را در حال پیگیری هستیم.

وی از آماده شدن بسته حمایتی از صنعت موتورسیکلت در استان خبر داد و گفت: این بسته با حمایت انجمن موتورسیکلت در حال آماده شدن است زیرا موتورسیکلت هم مثل خودرو که بسته حمایتی دارد باید بسته حمایتی داشته باشد.

سیجانی افزود: عمر برخی خودروها به ده یا 20 سال پیش برمی‌گردد بنابراین باید دولت با دادن این بسته‌های حمایتی به خودروسازان کمک کرده و برای آن‌ها تسهیلاتی در نظر بگیرد، دربسته حمایتی از صنعت موتورسیکلت هم برای قطعه‌سازی و جایگزینی تمهیداتی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به مزایای اجرایی شدن بسته حمایتی از صنعت موتورسیکلت در قم گفت: جایگزینی موتورسیکلت‌هایی که فرسوده شده‌اند سبب سود بیشتر هردوی مصرف‌کننده و تولیدکننده می‌شود و این جایگزینی استفاده از سوخت کمتر،‌ امنیت بیشتر و جلوگیری از مصرف بنزین بیشتر را به دنبال دارد.

وی درباره زمان اجرایی شدن این بسته حمایتی نیز گفت: در این زمینه باید بخش خصوصی میدان‌دار بوده و به اجرایی شدن بسته حمایتی کمک کرده و در بحث‌ها مشارکت داشته باشد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا