مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هدیه موتورسیکلت های پیشرو 200 سی سی از سوی سازمان منطقه آزاد به پایگاه دریابانی جزیره قشم

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه قشم در این آیین با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را نمونه ای عینی از وجود تفکر بسیجی در ایشان دانست و گفت:  اقدامات حمیدرضا مومنی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان در دوران شیوع ویروس کرونا نه تنها در جزیره قشم بلکه در کل کشور منحصر بفرد و بسیارمثمر ثمر بوده است.

وی تصریح کرد: اگر دوراندیشی و تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا نبود بطور قطع امروز شاهد وضعیت فاجعه باری در این بحث در سطح جزیره بودیم.

امام جمعه قشم همچنین از حمایت ها و پشتیبانی حمیدرضا مومنی از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جزیره قشم ستایش کرد و گفت: اهداء این پنج دستگاه موتورسیکلت سازمان منطقه آزاد قشم به نیروهای خدوم دریابانی قشم بخش کوچکی از این حمایت های وی محسوب می شود.

براساس این گزارش مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین حمایت از دو حوزه « بهداشت و درمان » و « سیستم های نظامی، انتظامی و امنیتی» جزیره قشم را در قالب مسئولیت اجتماعی سازمان از تاکیدات و دستورات صریح حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواند و گفت: اهداء این موتورسیکلت ها از سوی سازمان به پایگاه دریابانی جزیره قشم که از ۳۰۰کیلومتر ساحل قشم افزون بر ۲۰۰کیلومتر آن را تحت پوشش عملیات حفاظتی و حراستی از سرمایه های ملی و دولتی خود قرار داده است، با هدف تقویت توان عملیاتی نیروهای جان برکف این پایگاه انجام شده است.

سرهنگ مهدی مرادپور فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم هم در این آیین طی سخنان کوتاهی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج از حمایت های معنوی، مالی و لجستیکی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این پایگاه تقدیر کرد و بر افزایش و ارتقاء آمادگی نیروهای این پایگاه در انجام ماموریت های محوله در اثر این حمایت ها تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این آیین، سویج پنج دستگاه موتورسیکلت پیشرو مدل سی جی ۲۰۰ به ارزش یک میلیارد و یک صد میلیون ریال اهدایی سازمان منطقه آزاد قشم به نیروهای جان برکف پایگاه دریابانی جزیره قشم توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه قشم تحویل داده شد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا