مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروشندگان اين واقعيت را بپذيرند كه تا دو سال ديگر همه كالاها مستقيم به مصرف كننده فروخته خواهد شد/ نمايندگان اين زمان طلايى را از دست ندهند و به فكر توليد باشند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، امروز علاوه بر روند صعودى خريدهاى آنلاين، روند تاسيس نمايشگاه هاى مركزى توسط شركت ها رو به افزايش است. به ياد دارم زمانى كه شركت كوير موتور شروع به تاسيس و گسترش فروشگاه هاى مركزى خود كرد، اكثر شركت هاى ديگر باور به انجام اين كار نداشتند ولى امروز همه به دنبال اين كار هستند. البته به نظرم خيلى ها از اين كار ضرر مى كنند و حتى هزينه هاى فروشگاه هاى خود را هم نمى توانند تامين كنند. زيرا، كلا محصولات و روند مديريت فروش و بازاريابى شركت كوير موتور با ديگران بسيار متفاوت بوده و هست و براى اين مجموعه گسترش اين كار فعلا مقرون به صرفه هست.

نژاديان اظهار كرد: كوير موتور دقيقا ده سال پيش امروز را مى ديد و از همان زمان كه اكثر شركت ها به دنبال (فقط فروش) محصولات خود بودند، اين شركت به دنبال (بازاريابى و فروش) بود و از همه ظرفيت هاى موجود در جامعه و بازار استفاده كرد و پله پله اين مسير را طى كرد و به نقطه امروز رسيد. پس اين طور نيست كه يكدفعه از امروز شركتى تصميم بگيرد كه از لحاظ محبوبيت بين مردم خود را به نقطه امروز اين مجموعه برساند. زيرا، كوير با مردم و مصرف كنندگان طى گذر زمان كاملا ارتباط برقرار كرده است و اگر بخواهم در يك جمله اين شركت را وصف كنم بايد بگويم: موسسان اين شركت كارآفرينان پيشرو بودند و نه كارآفرينان مقلد و دنباله رو. اين اصطلاحات علمى در حوزه كارآفرينى است كه بسيار مباحث گسترده اى دارند.

مديرمسئول نشريه صنعت موتورسيكلت افزود: بايد واقعيت هاى امروز دنيا را پذيرفت. زيرا با روند گسترش تكنولوژى ها و هوش مصنوعى معامله شركت با مصرف كننده افزايش خواهد يافت و اين موضوع نه تنها براى اين صنعت و نه تنها براى كسب و كارهاى ايران بلكه براى كل دنيا اينگونه خواهد شد.

وى گفت: فروشندگان امروز در يك زمان طلايى هستند و اگر از اين فرصت استفاده نكنند تمام تجربه ها و سرمايه هاى مادى و معنوى آنها تا دو يا نهايت سه سال آينده تباه خواهد شد و در خوش بينانه ترين حالت بايد تغيير شغل بدهند. پس در نتيجه بهتر است كه از همين امروز به فكر توليد باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا