مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

راه حل شهرداری تهران برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت ها در مسیر ویژه دوچرخه

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یعقوب آزاده دل مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تردد بی رویه موتورسیکلت سواران در مسیر‌های ویژه تردد دوچرخه گفت: متأسفانه موتورسیکلت سواران از هر مسیری برای تردد استفاده می‌کنند و شاهد هستیم علاوه بر مسیر دوچرخه که برای تردد موتورسیکلت ممنوع است، از خط ویژه اتوبوس و پیاده رو هم تردد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید موتورسواران قانونمند شوند، افزود: در طراحی جدید مسیر‌های ویژه دوچرخه سعی شده طراحی به گونه‌ای باشد که پیچ مسیر و موانعی که قرار داده‌ایم، تردد را برای موتورسیکلت سواران دشوار کند.

مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مشکل دیگری که موتورسواران ایجاد می‌کنند، پارک در مسیر دوچرخه است که به این منظور در خیابان کریم خان زند، در فواصل مختلف محل‌هایی را تعبیه کرده‌ایم تا موتور‌سیکلت‌ها آنجا پارک کنند؛ لذا در شرایطی که فضای مخصوص پارک موتورسیکلت فراهم شده است، اگر موتورسیکلتی داخل مسیر ویژه پارک کند باید توسط پلیس اعمال قانون شود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا