مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حجت‌اله غلامی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیته ایمنی حمل و نقل استان در استانداری افزود: با توجه به محدودیت سرعت و کاهش آسیب های زیست محیطی و خطرات موتورسیکلت برقی این وسیله های نقلیه وارد چرخه حمل و نقل این شهر می شوند.

وی بیان کرد: شهرداری اصفهان افزایش این وسایل نقلیه تا ۱۰ هزار فقره را دنبال کند تا شاهد افزایش ایمنی و سلامت در حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت راکبان، ایمنی عابرین پیاده و حفظ چهره و سیمای شهری در ساماندهی موتورسواران مهم است، اظهارداشت: قانونمداری موتورسواران در تامین سلامت آن ها و پیشگیری از تصادفات و در کاهش تصادف با عابرین پیاده موثر است.

وی ادامه داد: تخلفات و حرکت غیرمجاز موتورسواران چهره و سیمای شهر اصفهان را که ظرفیت گردشگری و مهمانان داخلی و خارجی دارد را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان اصفهان تلاش برای فرهنگ سازی و افزایش مشارکت مردم در قانونمداری را برای کاهش حوادث ضروری برشمرد و یادآور شد: استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از ماسک در شرایط شیوع بیماری کرونا بر اساس فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نهادینه شد و در موضوع قانونمداری و استفاده از کلاه ایمنی به انجام چنین اقداماتی نیاز است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های فرهنگی و ارتقای آگاهی عمومی را به موضوع محدودیت های کرونایی گره نزنیم و با استفاده از امکانات رسانه ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کارها را انجام دهیم.

به گفته غلامی ارتقای آگاهی عمومی در کاهش حوادث موثر است و فرهنگ مردم به حدی افزایش یافته که از مسیر اتوبوس های تندرو استفاده نمی کنند و در برخی از مسیرها نرده ها برداشته شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا