مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تلاش و همت استاندار اردبيل براى تامين ارز كارخانه موتورسيكلت خلخال

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از خبرگزار تسنيم، اکبر بهنامجو در حاشیه دیدار با معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش صنایع ایران، اظهار داشت: این طرح ها توسط شرکت ایدرو و متناسب با پتانسیل استان اردبیل مطالعه شده‌اند که زمینه سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در این طرح ها فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: مقرر شد در هفته آینده بحث کارشناسی با مشارکت کارشناسان این شرکت و استان انجام و تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

استاندار اردبیل در ادامه دیدار خود با معاون امور صنایع وزارت صمت نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار هماهنگی های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر در دستور کار قرار گرفته است.

بهنامجو اظهار کرد: واحد موتورسیکلت‌سازی خلخال به دلیل مشکلات ارزی راکد بوده که مقرر شد ارز مورد نیاز این واحد از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت تا هفته آینده تامین می‌شود.

وی گفت: با تامین ارز مورد نیاز ، سرمایه‌گذار باید خط تولید خود را بروز رسانی کرده و در دهه مبارک فجر امسال شاهد فعالیت این واحد خواهیم بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با بازگشت مجدد این واحد به چرخه تولید برای 120 نفر اشتغالزایی می شود.

بيشتر بخوانيد:

کارخانه موتورسیکلت‌ خلخال احیا می‌شود

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا