مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استفاده دانش‌آموزان گیلان از موتورسیکلت ممنوع

به گزارش موتورسيكلت نيوز، نادر جهان آرای غروب یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در جمع خبرنگاران در استانداری افزود: دانش آموزان ما در مدارس روزانه زیر ۱۸ سال سن دارند، بنابراین استفاده از موتورسیکلت توسط آنها در مدارس ممنوع است.

وی اظهار داشت: به مدیران و دست اندرکاران واحدهای آموزشی در مناطق مختلف استان گیلان تاکید خواهیم کرد تا در سال تحصیلی پیش رو، به هیچ عنوان اجازه استفاده از موتورسیکلت به دانش آموزان را ندهند.

جهان آرای در ادامه سخنانش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر نظارت بر مدارس غیردولتی بیان داشت: نظارت جدی بر این مدارس انجام می گیرد و هر دو هفته شورای نظارت داریم که برای موسس و مدیری که خلاف کرده، رای صادر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۱۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی تصریح کرد: ما که لحظه به لحظه با این افراد نیستیم، اگر احساس می کنند در حق شان اجحاف شده می توانند شکایت کنند تا رسیدگی شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا