مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرایط ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی بیش از هشت سال در اصفهان

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ محمدرضا محمدی، با بیان اینکه در راستای عمل به فرمان‌های فرمانده کل قوا در راستای جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی به مالکان و متصرفان تحویل می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس موتورسکلت‌های رسوبی موجود در پارکینگ‌های نیروی انتظامی استان اصفهان که هشت سال از ساخت آنها گذشته است، ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۱۷ آبان ماه در استان اصفهان اجرایی می‌شود، ادامه داد: مدت زمان اجرای این طرح دو ماه تعیین شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: مالکان، متصرفان و یا نمایندگان قانونی می‌توانند تنها با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک موتورسیکلت و احراز مالکیت نسبت به ترخیص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی و یا پلاک، با دریافت تعهد نسبت به ترخیص این موتورسیکلت‌ها اقدام خواهد شد، اضافه کرد: ارائه قبض رسید پارکینگ، پرداخت خلافی و هزینه‌های پارکینگ یا حمل و ارائه سند مالکیت (برگ‌سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده درباره ترخیص موتورسیکلت‌های فاقد پلاک الزامی است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پرداخت خلافی به شکل تقسیطی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: طرح فعلی تنها شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که تا قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا