مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورهای برقی در بازار ایران از ۶ تا ۳۸ میلیون تومان | جدول قیمت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اگر در شهری شلوغ زندگی می‌کنید بارها برایتان پیش آمده در ترافیک ماشین‌ها به قرار مهمی نرسید یا زمانی که چندین کار را باید در زمان کوتاهی انجام دهید به انجام هیچ کدام نمی‌رسید. خارج از برنامه‌ریزی شما شلوغی شهر مانع انجام کارهایتان می‌شود و بارها پیش آمده که خستگی مسافت‌های طولانی و پرترافیک برایتان باقی مانده یا آنکه هزینه‌های حمل و نقل شهری که روز به روز بالاتر می‌رود شما را کلافه کرده باشد. برای یکی از راه‌هایی که ‌می‌تواند در این شرایط نقش ناجی شما را بازی کند موتورسیکلت است. اما چه موتورسیکلتی برای شهرهای ایران با توجه به آلودگی هوا، شلوغی‌های بسیار و تصادفات رانندگی می‌تواند مناسب باشد؟

موتور برقی‌ها تهران را از آلودگی نجات می‌دهد؟

تهران از آلوده‌ترین شهرهای ایران است. علاوه بر تهران شهرهای دیگر هم با مشکلات آلودگی هوا روبه‌رو هستند. طبق تحقیقات انجام شده یکی از مهم‌ترین‌ دلایل آلودگی هوا استفاده از وسایل نقلیه متحرک است که می‌توان گفت خودروهای شخصی سهم بیشتری در این معضل دارند. برای کاهش این مشکلات می‌توان در عادت‌های تردد روزانه تغییر ایجاد کرد و استفاده از موتور یکی از ابزارهایی است که می‌تواند تغییر مثبت در فضای شهری ایجاد کند. صرفه‌جویی در مصرف سوخت که یکی از عامل‌های اصلی آلودگی هوا است و هزینه‌های آن پایین‌تر است. صرفه جویی در وقت، صرفه‌جویی در هزینه و در نتیجه کاهش استرس‌های زندگی روزمره چند مورد از فایده‌های استفاده از موتورسیکلت‌ها است اما موتورسیکلت‌ها هم باعث آلودگی هوا می‌شوند و آنجایی که می‌توان موتورسیکلت را وسیله‌ای با حداقل ضرر برای محیط اطراف و سرنشین آن دانست، موتورهای برقی هستند. خاستگاه این موتور در کشور چین است پرجمعیت‌ترین کشور جهان که این وسیله برقی را با توجه به شرایط خاص این کشور بسیار پرکاربرد است. موتورسیکلت‌های برقی، برق مورد نیاز خود را از باتری‌های قابل شارژ می‌گیرند و می‌توان گفت که تقریبا بی‌نیاز از تعمیر و نگهداری جدی وسایل و قطعات هستند و میزان فرسودگی در آنها بسیار پایین است.

در خرید موتور برقی باید به چه چیزی توجه کرد؟

قبل از اینکه تصمیم خود را در مورد خرید موتور عملی کنید و اگر می‌خواهید از خرید خود پشیمان نشوید و کاربردی‌ترین موتور را با توجه به نیاز خود داشته باشید به چند سوال جواب دهید. ابتدا اینکه موتور را برای چه کاری می‌خواهید؟ چقدر پول دارید و در سال چقدر از آن می‌خواهید استفاده کنید؟ آیا تنها سرنشین موتور خودتان هستید یا در ترک موتور کسی دیگر می‌نشیند؟ آیا با موتور وسیله جابه می‌کنید؟ آیا مسافت‌های بین‌شهری را با موتور طی می‌کنید؟ پس از اینکه جواب سوال‌هایتان را پیدا کردید، می‌توانید موتور برقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

موتور برقی ۲۰۰۰ وات EL۵۱۰

۱۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی میکو مکس ( Miku Max )

۱۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ۱۶۰۰ وات LEO

۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ۱۵۰۰ وات Amor

۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی سوپر سوکو ( Super Soco ) مدل T

۳۸,۱۵۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ۱۶۰۰ وات مدل SKZ

۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت برقی مدل XMen

۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی کوکو سیتی ( COCO City ) سری ۲۰۱۹

۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ثمین ( Samin ۸۰۰ ) مدل SK / ۸۰۰W

۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ثمین ( SAMINN ۵۰۰ ) مدل SK / ۵۰۰W

۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ( شارژی ) کویر مدل EST۴ ۱۵۰۰

۱۰,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور برقی ES۵

۱۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا