مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نقش اثربخش تقویت ناوگان موتورسيكلت پلیس راهور در اجرای بهینه ماموریت ها

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار “سید کمال هادیانفر” در چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان و کارکنان خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی تبریک می گویم و باید بگویم پیام سراسر مهر فرمانده معظم کل قوا خطاب به سبزپوشان ناجا مایه دلگرمی بسیار است و روح تازه ای را در ناجا دمید.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا هستیم و ان شاء الله با الحاق خودور و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی این پلیس شاهد تحقق اهداف مهم به ویژه در حوزه کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به الحاق خودرو و موتورسیکلت جدید به ناوگان خودرویی این پلیس، گفت: تقویت ناوگان خودرویی نقش اثربخشی در اجرای ماموریت ها دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با تلاش همه عزیزان و دست اندرکاران موفق به ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور شدیم و در سه مرحله 680 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به این پلیس ملحق شد و الحمدلله با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد 16.2 درصدی کاهش جان باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با تشریح اثربخشی توسعه و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور، فرآیند هوشمندسازی این پلیس را تشریح کرد و گفت: استفاده از ابزارهای نوینی چون دست افزار سپهر، تجهیز دستگاه ها و خودروهای این پلیس به سامانه gps، توسعه سامانه سپهتن ، تجمیع بانک های اطلاعاتی و … بخشی از این اقدامات است.

سردار هادیانفر با اشاره به استفاده از پهپاد در مواقع خاص ماموریتی از راه اندازی سامانه های نوین این پلیس خبر داد و گفت: اجرای طرح شماره گذاری اینترنتی، طرح نوبتی دهی اینترنتی و … از اقدامات جدید پلیس راهور ناجا همزمان با شیوع ویروس کرونا است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا