مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه ١٢٨ کانتون چين به صورت آنلاین افتتاح شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، نمایشگاه واردات و صادرات چین که با نام نمایشگاه کانتون نیز شناخته می شود، روز پنجشنبه به صورت آنلاین و با حضور وزیر بازرگانی (ژونگ شان) و فرماندار گوانگدونگ (مازینگروی) در مراسم افتتاحیه آن در گوانگجو، مرکز استان گوانگدونگ آغاز به کار كرد.

نمایشگاه کانتون یک پلت فرمِ محوری است که تجارت بین المللی چین را گسترش می دهد.

تحت شرایط خاص امسال تصمیم دولت چین برای میزبانی آنلاین رویداد نشان دهنده نگرش بسیار مسئولانه آن در قبال پاسخگویی به تأثیرات همه گیر COVID-19 است.

این حرکت ضمن تثبیت جریان تجارت خارجی و سرمایه گذاری، به حفظ عملکرد ایمن و روان زنجیره های تأمین صنعتی و جهانی کمک خواهد کرد. این امر برای ارتقا و ادغام بیشتر منطقه خلیج بزرگ گوانگدونگ، هنگ کنگ، ماکائو و پیشبرد ساخت منطقه خلیج مفید است.

در همين زمان، قالب آنلاین با هماهنگی عملیات تجاری به پیشگیری و کنترل اپیدمی کمک می کند. این یک سیستم تجارت چند جانبه و جهانی سازی اقتصادی را تشویق می کند.

تا به امروز، نزدیک به 26000 شرکت از داخل و خارج از چين در نمایشگاه کانتون که به عنوان غرفه دار برگزار می شود، بیش از 2.4 میلیون محصول را به نمایش گذاشته اند.

در همین حال، خریداران از بیش از 200 کشور و منطقه در این رویداد ثبت نام کرده و به دنبال فرصت های جدید تجاری هستند.

برگزارکنندگان گفتند که وب سایت رسمی Canton Fair با خدمات بهتر، عملکردهای سیستم عامل و تجارب ارائه شده به ویژه در ثبت نام خریدار، جستجوی محصول و گفتگوهای تجاری آنلاین ارتقا یافته است. آنها افزودند که این پیشرفت ها به دسترسی و جستجو و مذاکرات تجاری به تأمین کنندگان و خریداران کمک خواهد کرد. وب سایت رسمی اين نمايشگاه خدمات 24 ساعته ارائه می دهد.

خریداران از سراسر جهان برای تبلیغات، پیشنهادات و معاملات امضا شده در فضای ابری در سراسر جهان به این رویداد دعوت می شوند. در حالی که مشاغل صادرات محور از بستر توسعه بازار استفاده کامل می کنند. سازمان دهندگان گفتند، جامعه تجارت جهانی را به همکاری نزدیکتر می کند و فرصت های جدید بیشتری را برای پیشرفت های سودمند متقابل ایجاد می کند.

در اطلاعيه اين نمايشگاه بيان شده است كه برگزاری آنلاین این نشست باعث می شود تا نمایشگاه بتواند نقش خود را به عنوان بستری برای گشودن همه جانبه ایفا کند و توسعه پایدار و سالم تجارت خارجی را در میان کنترل اپیدمی (كوئيد١٩) ضمن تمرکز بر زنجیره های تأمین صنعتی ارتقا بخشد. ما تلاش خواهیم کرد تا خدمات با کیفیت و مناسب برای غرفه داران و خریداران ارائه دهیم. مشاغل داخلی و خارجی از حضور در نمایشگاه استقبال می کنند.

براى بازديد از نمايشگاه و كسب اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد.

بيشتر بخوانيد:

در افتتاحیه نمایشگاه ۱۲۷ کانتون نخست وزیر چین خواستار دستیابی به نتایج مفید شد

تاریخ و نحوه برگزارى نمایشگاه بین المللی کانتون چین در سال ٢٠٢٠ مشخص شد

نمایشگاه کانتون چین در ژوئن ۲۰۲۰ به صورت آنلاین راه اندازی می شود

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Conton Fair
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا