مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انجمن توليدكنندگان موتورسيكلت اروپا استراتژى ايمنى جديدى ارائه كرد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اين راهبرد، چشم انداز بخش موتورسیکلت را برای افق 2030 در حوزه هايى مانند فناوری ایمنی پیشرفته و قابليت اتصال تنظیم می کند.

همچنین در مورد ابتکار صنعت برای افزایش کیفیت آموزش موتورسیکلت پس از گواهینامه در اروپا از طریق برچسب کیفیت آموزش در اروپا توضیح داده شده است.

صنعت موتورسیکلت از اتخاذ رویکرد سیستم ایمنى در مورد موتورسیکلت، به طور همزمان با توجه به عوامل انسانی، وسیله نقلیه و زیرساخت های جاده، توسط سیاست گذاران پشتیبانی می کند. این، همراه با تعامل قوی تر با جامعه مدنی و بخش های دولتی و خصوصی، در بهبود بیشتر ایمنی موتورسیکلت منجر خواهد شد.

آنتونیو پرلوت، دبیرکل ACEM گفت:

بیش از 34 میلیون موتورسیکلت، اسکوتر و موتورگازی در سراسر اروپا استفاده می شود. اینها مزایای قابل توجهی از جمله حمل و نقل مقرون به صرفه، کاهش میزان ازدحام ترافیک، دسترسی به مشاغل و خدمات و همچنین لذت بردن از طریق فعالیت هايى مانند اوقات فراغت، ورزش و گردشگری را به همراه دارد. صنعت موتورسیکلت از سیاست گذاران ملی، منطقه ای و محلی می خواهد تا از سیاست های حرکتی و ایمنی موتورسیکلت استفاده کنند تا به نفع کاربران و سایر افراد جامعه باشد.

آدینا وولین، کمیسر اروپا در حمل و نقل، از استراتژی صنعت استقبال کرد:

ما از تعهد ACEM قدردانی می کنیم و من از استراتژی ایمنی جاده اى صنعت موتورسیکلت استقبال می کنم. اتحادیه اروپا متعهد شد که تا سال 2030 پنجاه درصد از تلفات جاده ای و صدمات جدی را کاهش دهد. برای رسیدن به این هدف بلند پروازانه ما رویکرد سیستم ایمن را اجرا می کنیم که به تمام زمینه های مهم ایمنی جاده: زیرساخت ها، وسایل نقلیه، رفتار رانندگی و مراقبت های پس از تصادف می پردازد. برچسب کیفیت آموزش موتورسیکلت اروپا توسط کمیسیون اروپا به شدت پشتیبانی مى شود. در واقع، آموزش ایمنی با کیفیت بالا یک عنصر اساسی در رویکرد سیستم ایمنى است. ما باید به همکاری مشترک در جهت ایمنی بهتر جاده ها برای همه جاده های اروپا ادامه دهیم.

متیو بالدوین، هماهنگ کننده اروپایی برای ایمنی راه، گفت:

این کار عالی از ACEM است و ما نیاز به مشارکت ذینفعان قوی تر مانند این در همه سطوح داریم. این یک روش کارآمد برای ارائه ابتکارات ایمنی متناسب با جامعه موتورسیکلت است. ما به همکاری نزدیک با صنعت ادامه خواهیم داد و از عزم آنها برای کمک به ما در رسیدن به اهداف ایمنی توافق شده در اتحادیه اروپا و البته اکنون در سطح جهانی برای دهه آینده تعیین شده بسیار سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح و مطالعه کامل استراتژی، لطفاً به وب سایت زير مراجعه کنید: https://roadsafetystrategy.acem.eu

براى دريافت خبر در سايت انجمن توليدكنندگان موتورسيكلت اروپا (ACEM) اينجا را كليك كنيد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا