مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تولید تایر ۲۶ درصدوزنی و ۲۵ درصد به لحاظ تعداد رشد داشت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، براساس آمار عملکرد تایرسازان بزرگ کشور از ابتدای سال ۹۹ تا پایان شهریور ماه،   ۱۲۹ هزار و ۶۶۰ تن تایر خودرو تولید شده است. این وزن از تایرها معادل ۱۲ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۳۵۳ حلقه تایر است.

بررسی آمار نشان می‌دهد که تولید تایر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی ۲۶ درصد و از منظر تعداد حلقه‌ها با ۲۵ درصد با افزایش تولید روبرو شده است.

طبق آمار از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیشتر رشد تولید، مختص تولید تایر خودروهای کشاورزی سبک و همچنین تایر دوچرخه‌ است که هریک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد رشد تولید داشته‌اند.

در شش ماهه نخست سال جاری به ترتیب ۲۵۶۰ تن تایر خودرو کشاورزی سبک و ۹۸۶ تن تایر دوچرخه در کشور تولید شده است.

پس از آن‌ها، در مدت مذکور سال جاری تولیدکنندگان بزرگ کشور در تولید تایر خودروهای کشاورزی سنگین با رشد ۳۲ درصدی نسبت به شش ماهه اول سال گذشته، ۹۲۱۹ تن تولید داشته‌اند.

همچنین تایر خودروی سواری با آمار تولید ۷۶ هزار و ۷۴۰ تن و تایر موتورسیکلت به میزان ۶۹۳۴ تن به ترتیب در نیمه نخست امسال در مقایسه با نیمه نخست سال ۹۸، به ترتیب ۲۹ و ۲۵ درصد رشد تولید داشته‌اند.  

بنابر این گزارش، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، ۲۶ هزار و ۵۳۷ تن تایر خودروهای باری و اتوبوس، ۱۱ هزار و ۶۹۱ تن تایر وانت‌ و ۲۹۱۴ تن تایر خودروهای راه‌سازی و صنعتی تولید شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هریک ۱۷ درصد رشد تولید را تجربه کرده‌اند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا