مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بیش از ۳ میلیون موتورسیکلت در سطح استان تهران تردد می‌کنند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار اظهار کرد: سردار خانچرلی زحمات بسیار زیادی در این منطقه طی سال‌های اخیر کشیدند و سردار ظهیری نیز به عنوان فرمانده‌ای شناخته شده و پرتلاش حاضر می‌شود که انشاءالله با کمک تمامی مسؤولان ۶ شهرستان غرب استان تهران مسائل و موضوعات انتظامی و امنیتی پیگیری شود.

وی افزود: بهارستان با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت که متراکم‌ترین شهر است و باید ظرفیت نیروی انتظامی را هم دید و به نظر من باید حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه نیروی انتظامی اضافه شود تا کمبودهای آن جبران شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان پیشانی نظام و ارتباط مستقیم با مردم باید توجه و نگاه ویژه‌ای به آن مخصوصاً در حوزه رفاهی و معیشتی شود اما با تمام کمبودها نیروی انتظامی خوش درخشیده است.

گودرزی تصریح کرد: تعداد خودرو در سطح استان تهران بیش از ۴ میلیون وسیله و تعداد موتورسیکلت‌ها بیش از ۳ میلیون وسیله بوده و مسائل استان تهران غیرقابل قیاس با نقاط دیگر است که باید فکری شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا