مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسنگین جدید بنللی در نمایشگاه موتورسیکلت چونگ کینگ 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مدتی است که مدل های دوچرخ بزرگ چینی در اندازه کمتر از 1000 سی سی باقی مانده اند. با این وجود پس از ایجاد مشارکت با مارک های معروف از غرب و میلیون ها دلار سرمایه گذاری برای تحقیق و توسعه، این مانع در حال شکسته شدن است.

در ماه مه، CF Moto بزرگ ترین موتورسیکلت خود را در حجم 1279 سی سی به بازار عرضه کرده است. البته فعلاً فقط برای استفاده پلیس بود و یک مدل غیرنظامی هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

بنللی ایتالیایی که از سال 2005 مالکیت آن متعلق به غول تولیدی چینی، شرکت Quianjiang Motor Company (QJ است، با موتورسیکلت 1200 سی سی خود پاسخ داده است: 1200GT.

در نمایشگاه اخیر چونگ کینگ در چین، بنللی 1200 GT جدید دارای ویژگی های بسیار امیدوار کننده ای است. این محصول برخلاف BMW R 1200 RT خواهد بود و از تکنولوژی و ویژگی های مشابه (مانند CF1250J) برخوردار است.

این نمایشگاه از ابهت EICMA یا Intermot برخوردار نیست، اما با توجه به اینکه امسال هیچ کدام از این دو مورد برگزار نمی شوند، ما فقط باید با نمایشگاه چونگ کینگ 2020 کنار بیاییم و یکی از بزرگ ترین جاذبه های رویداد امسال رونمایی از محصول جدید بنللی، 1200GT بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا