مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تهیه طرح چگونگی تردد موتورسنگین و صدور پلاک ورزشی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، جلسه کارگروه ساماندهی طرح تردد موتورهای سنگین و مسابقه ای دیروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور شهزاد کیانی سرپرست فدراسیون، مهدی کلایی مسئول حراست فدراسیون و کارشناسان فنی این بخش برگزارشد. 

بر این اساس با توجه به جلسات گذشته این کارگروه و پیگیری های به عمل آمده باتوجه به اینکه فراخوان این کارگروه در خصوص ثبت نام و دریافت مدارک از جمله گواهی سوپیشینه با استقبال خوبی از سوی ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی مواجه شده، مقرر شد به منظور سرعت بخشیدن هر چه بیشتر به اجرای این طرح برای ۲۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان با توجه به بانک اطلاعاتی جمع آوری شده در چارچوب تفاهم نامه ای که از حدود چند ماه پیش با نیروی انتظامی در حال تهیه و تدوین می باشد، پلاک ورزشی با رعایت تغییر کاربری کارت عضویت آنها صادر گردد تا ضمن کنترل بیشتر فدراسیون بر عملکرد ورزشکاران اقدامات و خدمات سازمان یافته تری به ورزشکاران این رشته ورزشی ارائه گردد.

شهزاد کیانی سرپرست فدراسیون با تاکید بر جدیت و پیگیری فدراسیون در چند ماه گذشته در خصوص ساماندهی موتورهای سنگین افزود: تردد راحت و بدون دغدغه در چارچوب تعریف شده و کنترل شده یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات ورزشکاران در طول سال های گذشته بوده که در طی این چند ماه گذشته و جلسات مختلفی که با ارگان های مربوطه داشتیم، روند خوبی در ساماندهی هر چه بیشتر داشتیم و امیدوارم با ادامه حمایت و همکاری نیروی انتظامی و شورای تامین استان برای ۲۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان به زودی پلاک ورزشی صادر کنیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا