مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

واگذاری 10 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به متقاضیان در مشهد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، علی باخرد اظهار کرد: با تصویب طرح جایگزینی موتورهای برقی با بنزینی در شورای اسلامی شهر مشهد، فاز اجرایی این طرح به‌زودی آغاز و در مرحله اول 10 هزار موتورسیکلت برقی تامین و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: از نکات مهم این طرح، اختصاص تسهیلات بانکی به متقاضیان است. براساس آن تا سقف 80 درصد قیمت موتور تسهیلات بانکی ارائه می‌شود. این تسهیلات به صورت چهار درصد و بازپرداخت 48 تا 60 ماهه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد افزود: همچنین برای تسریع جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده، علاوه بر پرداخت هزینه اسقاط به صاحب موتورسیکلت، مبلغ 10میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض از سوی شهرداری به آن اضافه می‌شود.

باخرد خاطرنشان کرد: طرح جایگزینی موتورهای برقی با بنزینی توسط این سازمان اجرا می‌شود. صاحبان مشاغلی مانند پیک‌های موتوری که با موتورسیکلت اقدام به‌جابه‌جایی بار می‌کنند در اولویت این طرح هستند. در صورت مشارکت، تا پایان سال از پرداخت هزینه پروانه فعالیت و بهره‌برداری معاف می‌شوند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی عنوان کرد: استفاده از موتورسیکلت‌های برقی به حمل‌ونقل ایمن، هوای پاک و محیط‌زیستی سالم کمک خواهد کرد. امیدواریم بتوانیم در کمتر از یک‌سال شاهد استقبال همشهریان و واگذاری تمامی این 10هزار دستگاه باشیم.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا