مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری هجدهمین نمایشگاه سالانه بین المللی موتورسیکلت چین (CIMA) / شگفتانه بنللی در این نمایشگاه چه خواهد بود؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این نمایشگاه از 19 تا 22 سپتامبر سال 2020 برگزار می شود. از آنجا که هر دو نمایشگاه ایکما و اینترموت رویدادهای خود را برای سال جاری اعلام کرده اند و لغو شده اند، ظاهرا این تنها نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت است که باقی مانده است. طبق اعلام رسانه ها، بنللی متعلق به غول چینی Qianjiang، قصد دارد یکی از ستاره های این مراسم باشد که در حال آماده کردن چند شگفتانه برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به موتورسیکلت در این نمایشگاه است.

این شرکت در اوت سال 2020 میلادی، Leoncino 250 را در چین راه اندازی كرد. همچنین، گمانه زنی ها در مورد TRK 800 از سال های گذشته مطرح بوده است.

رسانه ها پیش بینی می کنند که شکل پوشش کلاچ به طور خاص، با رئوس متمایز دایره ای که به صورت نامنظم درآمیخته، آشنا به نظر می رسد.آیا این چهار سیلندر MV Agusta است که اخیراً تعویض شده است؟

آیا بنللی به سادگی تصویری تصادفی گرفته است تا از آن برای تیزر تبلیغاتی خود استفاده کند یا ارتباط دیگری وجود دارد؟ شاید این شرکت طرح خود را به بنللی فروخته است!

باید منتظر بود تا ببینیم شگفتانه های بنللی برای نمایشگاه امسال چیست؟

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart & Bennetts
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا