مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به دلیل شیوع کرونا رقابت موتورسواری بناب لغو شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حمید بالغ روز چهارشنبه در نشست هماهنگی مسابقات موتورسواری بناب افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر در شهرستان بناب و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس، این رقابت ها بر اساس تصمیم اعضای حاضر در جلسه و همچنین در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان لفو شد.

وی تشریح کرد: مسابقات موتورسواری علاوه بر حضور زیاد موتورسوار از شهرهای مختلف کشور، معمولاً با استقبال پرشور مردمی روبروست و از این رو برای حفظ سلامتی ورزشکاران و تماشاگران با هماهنگی اعضای جلسه لغو شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در ادامه تأکید کرد: حفظ جان مردم وظیفه ما مسئولین است، از این رو برگزاری مسابقات با تعداد بالای شرکت کننده و تماشاگر به مصلحت نیست و امیدواریم بعد از ریشه کنی کامل ویروس کرونا شاهد برگزاری مسابقات موتورسواری باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این جلسه گفت: طرح نظارت جدی بر باشگاه های ورزشی در بناب با جدیت پیگیری می شود.

سیدمجید یزدانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا بیان کرد: تمام مسابقات و فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان تعطیل است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب خود را ملزم به اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا نموده و ضمن تعطیلی باشگاه های ورزشی، مسابقات ورزشی نیز تعطیل است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب سپس با بیان اینکه تاکنون فرد آلوده ای به ویروس کرونا از باشگاه های ورزشی شهرستان گزارش و مشاهده نشده است؛ گفت: بازرسی ها همچنان از باشگاه ها و اماکن ورزشی به عمل می آید و طی روزهای آتی این بازدیدها تشدید هم خواهند شد.

یزدانی در ادامه از برگزاری ۲۰ مورد مسابقه ورزشی در ابعاد کوچک در هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های مختلف  ۱۰ تا ۱۵ نفری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شهرستان بناب با حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا