مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس هیأتی که با سهمیه ورزشکاری برای خود مجوز موتورسیکلت گرفت+ سند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، داستان مجوزهای موتورسیکلت مدتی است در فضای مجازی و رسانه به صورت ناگهانی رواج پیدا کرده و توسط گروهی به اشتراک گذاشته شد، اما با نگاه به لیست‌های منتشر شده در گذشته اسامی افراد منصب‌دار در این رشته را خواهیم دید که اکنون به دلیل متوقف شدن صدور امتیاز واردات موتور اقدام به فرافکنی کرده‌اند. 

داستان از جایی شروع شد که اسفند ماه سال گذشته رئیس سابق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تغییر کرد و مازیار ناظمی سرپرست این فدراسیون شد. ناظمی در اولین اقدامات خود به بررسی ابهامات موجود در این رشته پرداخت و پس از اینکه متوجه شد لیست مجوزهای موتور بدون هیچ کار گروهی در گذشته صادر شده و اکنون نیز در حال صادر شدن است، سیستم صدور این مجوزها را با همکاری حراست وزارت ورزش و جوانان و وزارت صمت این سیستم را متوقف کرد و صدور مجوز را به تشکیل و تایید کارگروه بررسی صلاحیت‌های امتیاز صدور مجوز موتور منوط کرد.

کارگروهی که 2 سال قبل در زمان محمود صیدانلو منحل شده بود و رئیس فدراسیون به صورت انفرادی این صلاحیت‌ها رو بررسی و تایید می‌کرد. با نگاهی به لیست صدور مجوز امتیاز واردات موتورسیکلت‌ها  که در تاریخ دهم دی ماه 1396 به امضای صیدانلو رئیس وقت فدراسیون رسیده، به اسامی آشنایی برخورد می‌کنیم که جالب‌ترین آنها اردشیر درویشی، رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز است. وی چندی پیش با توجه به توقف روند صدور مجوزها نامه‌ای به دبیر فدراسیون نوشت و خواستار شفاف‌سازی سیستم صدور مجوزها شد و از علت و فواید راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی سوال پرسیده بود؛ در صورتی چند وقت پیش آکادمی این رشته را زیر نظر فدراسیون راه‌اندازی کرد و مجوز آن را گرفت و در یک مصاحبه ویدئویی از این اتفاق ابراز خرسندی و خوشحالی کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا