مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری مسابقات قهرمانی موتورسواری در تبریز

به گزارش موتورسیکلت نیوز، رئیس هیات موتورسواری و اتوموبیل رانی آذربایجان شرقی در آیین آغاز این مسابقات گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران و آماده شدن آنان برای مسابقات کشوری، این برنامه ترتیب داده شده است.

سیامک امیرخیزی افزود: قبلاً این رشته در کشور بصورت رسمی وجود نداشت و هیات ما در این رشته فعالیت های خوبی را آغاز کرده و در ۲ بخش موتور سواری ۱۲۵ آقایان و بانوان فعالیت های خوبی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: این رشته بعنوان پایه برای رشته های موتورسواری محسوب می شود و معمولاً قهرمانان آینده در رشته های مختلف موتورسواری اکثراً از این پایه شروع می کنند.

امیرخیزی بیان کرد: مسابقات امروز با ۲۰ شرکت کننده به صورت انفرادی و تایم برگزار شد که موتورسواران با طی کردن مسیر تعیین شده در کمترین زمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: برای هفته آینده و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک همایش و رژه موتور ریس و یک همایش موتور اندرو و ۲ همایش اتومبیلرانی و یک مسابقه موتورسواری شمالغرب آزاد  در ۴ مهر در مجموع کلاس ها از  ۱۲۵  آقایان و بانوان تا  فوق سنگین را خواهیم داشت .
نفرات برتر مسابقه در کلاس ۱۲۵ سی سی:

مهدی قلیزاده، مقام اول

 یحیی مردمی، مقام دوم

 سامان بادپا، مقام سوم

 نفرات برتر کلاس ۲۵۰ سی سی:

علی عقیلی پور، مقام اول

 یوسف آزمون، مقام دوم

محمدامین مرادخانی، مقام سوم

در حرکات نمایشی این مسابقات هم ۵ نفر به عنوان برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز نیز در پایان این مسابقات گفت: ماهیت این رشته دارای هیجان است و ورزشکاران این رشته را جوانان تشکیل می دهند که دارای انرژی مضاعفی هستند؛در نتیجه باید برای ورزشکار فضای مناسبی فراهم کرد تا منجر به تخلیه این انرژی در پیست شود تا این انرژی و هیجان به خیابان های شهر کشیده نشود. 

حبیب مقصودی افزود: مسئولیت تمام جوانان و ورزشکاران به عهده ما و هیات های ورزشی مربوطه است و باید در کنار یکدیگر نسبت به ایجاد بستر و فضاهای مناسب برای جوانان ورزشکار کوشا  باشیم تا در مسیر درست قرار بگیرند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا