مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعویض پلاک در تهران فقط با نوبت دهی اینترنتی انجام می شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی محمدی تصریح کرد: از امروز ۴ مرکز شماره گذاری خودرو (اتحاد در تهرانپارس، الغدیر در یافت‌آباد، چیتگر در جاده مخصوص کرج و باقرشهر)، مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت اینترنتی؛ پاسخ اده نمی‌شود.

به گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا؛ بخشی از مرکز میثم در وردآورد و خاوران در جاده خاوران به صورت حضوری به مراجعان خدمت ریانی می‌کنند که از هفته آینده ظرفیت حضوری این مراکز نیز لغو می‌شود و مراکز میثم و خاوران مانند مراکز اتحاد، الغدیر، چیتگر و باقرشهر فقط به صورت نوبت‌دهی اینترنتی خدمت رسانی خواهند کرد و از هفته آینده مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت هم به صورت نوبت‌دهی اینترنتی فعالیت خواهند کرد.

هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی یا از طریق سایت پلیس راهور در سامانه نوبت بگیرند و در ساعت مقرر برای شماره‌گذاری مراجعه کنند.

۱۰ مرکز در تهران برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعالیت می‌کنند؛ دو مرکز ویژه خودروسازان و شماره‌گذاری نوشماره‌هاست که در داخل ساختمان خودروسازان مستقر است؛ دو مرکز هم مخصوص موتورسیکلت‌هاست و ۶ مرکز هم تعویض پلاک خودرو‌ها را انجام می‌دهند که از هفته آینده هر ۶ مرکز پلاک‌گذاری خودرو به همراه دو مرکز پلاک‌گذاری موتورسیلکت در تهران کار تعویض پلاک را برای افرادی انجام می‌دهند که اینترنت نوبتی گرفته باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا