مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بهبود بازار موتورسیکلت هند در آگوست 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بازار موتورسیکلت هند در ماه آگوست به طور متوسط بهبود یافت و پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند طبیعی شدن داشت. زیرا، بسیاری از ایالت ها از از تعطیلی خارج شدند و تقاضا برای حمل و نقل شخصی در حال رشد است. با این حال، در مقایسه با بهبود این صنعت در چین و اروپا، بازار با کندی پیش می رود. زیرا، مبارزه با covid19 پایان نیافته است.

فروش کل صنعت موتورسیکلت هند در ماه آگوست 1.73 میلیون دستگاه بوده است. (فروش دو چرخ 10.5 درصد و سه چرخ 22.5 درصد افزایش یافته است).

یک خطر در حال ظهور برای صنعت موتورسیکلت تنش بین هند و چین است که یک تامین‌کننده حیاتی برای اجزای موتورسیکلت است و باعث فشار بر تولیدکنندگان هندی برای روی آوردن به تأمین کنندگان محلی شده است.

رهبر بازار، هیرو موتورز، با نگاهی به عملکرد برتر تولید کنندگان در ماه آگوست در بخش دو چرخ، 584.456 موتورسیکلت (11.5٪ +) فروخت که گزارش سریع ترین بهبود در بین بازیکنان برتر است. در جایگاه دوم، هوندا با فروش 443.969 دستگاه ، (+4.3٪) بازار را از دست داد. در جایگاه سوم تی‌وی‌اس با 277.266 دستگاه (+26.3٪) و پس از آن باجاج اتو با 173.320 دستگاه (+ 17.6٪) و سوزوکی با 57.901 دستگاه (-7.8٪) قرار دارند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا