مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افتتاح خط تولید موتورسیکلت و اسکوترهای برقی در پرندک

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان قادر است، سالانه در مجموع ۱۲ هزار موتورسیکلت شامل هفت هزار دستگاه اسکوتر و پنج هزار دستگاه غیراسکوتر یا موتورسیکلت برقی را تولید کند.

تولید آزمایشی این کارخانه از دو هفته پیش آغاز شده و با بهره برداری از آن به تولید انبوه خواهد رسید. این شرکت توانسته است برای ۱۲ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند.

استاندار مرکزی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت تعداد ۸۴ پروژه با ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار در زرندیه افتتاح و کلنگ زنی شد و این پروژه ها ۱۶۷۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد. در زرندیه طرح های عمرانی خوبی در حوزه مدیریت شهری شامل کمربندی جنوبی و شمالی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی گفت: برای اولین بار در کشور کارخانه تولید موتورسیکلت های برقی در شهرک‌ صنعتی زاویه افتتاح شد که حدود ۷۰ درصد قطعات آن در داخل کشور تولید می شود و ۳۰ درصد دیگر نیز ظرف یکسال آینده در کشور تولید خواهد شد .موتورهای برقی همخوان با محیط زیست هستند و برای صرفه جویی در سوخت فسیلی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا