مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تغییر سیستم مراکز معاینه فنی موتورسیکلت در فیلیپین/ کلیه فرایندها با دوربین ضبط خواهد شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، وزارت حمل و نقل (DOTr) در راه جایگزینی مراکز آزمایش انتشار (PETC) با مراکز بازرسی وسایل نقلیه موتوری (PMVIC) است.

این کشور در تلاش است تا به بسیاری از شکایات مربوط به PETC بپردازد و همچنین اطمینان حاصل شود که هر وسیله نقلیه ثبت شده دارای شرایط جاده ای ارزشمند است.

در واقع PMVIC ها برخلاف PETC هایی که به راحتی انتشار گازهای گلخانه ای را بررسی می کنند، چندین فاکتور دیگر یک وسیله نقلیه را مورد بررسی قرار می دهند تا از ارزش جاده ای برخوردار باشند و گواهینامه های PMVIS قبل از ثبت نام و تمدید وسیله نقلیه الزامی خواهد بود.

PMVIC موتورسیکلت را با هزینه تست PHP 600 شارژ می کند. این آزمایش حداقل 62 قسمت وسیله نقلیه را از طریق تست های چشمی و رایانه ای انجام می دهد. تکنسین های بازرسی تجهیزات تست را انجام می دهند و هر بازرسی کامل در 30 دقیقه انجام می شود.

دوربین های مدار بسته تمام مراحل آزمایش را تحت پوشش خود قرار می دهند، در حالی که یک دوربین پلاک شماره خودرو را در آزمایش ضبط می کند. PMVIC همچنین باید کاملاً دیجیتالی باشد و قابلیت اتصال به سیستم LTO IT را داشته باشد و کلیه نتایج تست به طور خودکار ضبط و بارگذاری شود. قابل ذکر استکه رمزگذاری دستی و ویرایش نتایج ممنوع است.

این یک پروسه طولانی است و اگر برخی از این قسمت ها با نقص و یا در تضاد با کد LTO برای وسایل نقلیه موتوری باشد، ممکن است وسایل نقلیه آن PhP 600 را خراب کرده و از بین ببرند.

در نظر داشته باشید که کد LTO برای وسایل نقلیه موتوری با توجه به تغییرات بسیار سخت است. به این ترتیب، کد ممکن است نسبت به قطعات و تغییرات بسیار حساس باشد.

به همین ترتیب، کارشناسان به رانندگان توصیه می کنند وسایل نقلیه خود را قبل از موعد بررسی کنند. این به آن‌ها فرصتی می دهد تا قبل از بازرسی، هرگونه مشکل را ترمیم و برطرف کنند.

جهت اطلاع بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا