شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی دارای نفوذ زیادی در بین برخی نهادها و سازمان‌ها هستند

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از آنا، مسعود تجریشی در ارتباط با درخواست اخیر موتورسیکلت‌سازان از دولت برای شماره‌گذاری ۱۲ هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری اظهار کرد: با توجه به این‌که موتورسیکلت‌سازان مسیر متعارف برای طرح درخواستشان یعنی مراجعه به سازمان حفاظت محیط زیست و کارگروه زیربنایی دولت را چندان آسان نمی‌بینند مستقیماً درخواست‌هایشان را به دولت می‌برند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی دارای نفوذ زیادی در بین برخی نهادها و سازمان‌ها هستند تا بتوانند به بهانه اشتغال و مشکلات اقتصادی به درخواست‌هایشان جامه عمل پوشانده و باعث افزایش آلایندگی شوند، گفت: در حال حاضر این پیشنهاد از سوی یک کارخانه موتورسیکلت‌سازی در یزد مطرح شده و در صورتی‌که با درخواست آنها موافقت شود و به هدفشان برسند تلاش خواهند کرد که موتورسیکلت‌هایی را که در حدود سه سال گذشته انبار کرده‌اند را وارد بازار کنند و قطعاً با ورود این موتورسیکلت‌های کاربراتوری، شرکت‌های دیگر در شهرهایی همچون قم که تعداد زیادی کارخانه موتورسیکلت‌سازی دارد نیز موتورهای آلاینده خود را وارد بازار می‌کنند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: ما از سوی سازمان حفاظت محیط زیست نامه‌ای مبنی بر این‌که این ۱۲ هزار موتورسیکلت کاربراتوری آلایندگی برابر با ۱۰۰ هزار خودرو یورو ۲ و ۴ دارد را به معاون اول ریاست جمهوری ارسال کرده و پیگیر موضوع هستیم.

تجریشی اذعان کرد: با توجه به این‌که سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت خود را با درخواست موتورسیکلت‌سازان اعلام کرده است، رسانه‌ها می‌توانند با ایجاد آگاهی و حساسیت افکارعمومی نسبت به این موضوع، مقاومت‌ها را در برابر خواسته شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی بیشتر کنند.

زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا