مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در تبریز افتتاح شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز،  ناظمی در این سفر با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کرده و سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی  قول برگزاری جلسه‌های کارشناسی در راستای بررسی مباحث و مشکلات موتورسواری و اتومبیلرانی را دادند.

 بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از سردار عبدی و عوامل نیروی انتظامی استان خواست، با انعقاد تفاهم نامه با هیات موتورسواری و اتومبیلرانی موجب سهولت فعالیت‌های ورزشی این هیات شوند.

در ادامه برنامه، به مناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به کشور همایشی برگزار شد که کمیته‌های مختلف اعم از ریس، اندرو، ۱۲۵، تورینگ سافاری، آفرود، اسلالوم، همگانی، درگ و اتومبیلرانی و موتورسواری بانوان در این همایش حضور داشتند.

در ادامه نمایندگی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و محل دفتر جدید هیات استان افتتاح شده و همچنین مطرح شد که سالن کنفرانس مجموعه تختی نیز جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی آکادمی در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گیرد و اداره ورزش و جوانان تبریز حامی و پشتیبان آموزش هیات موتورسواری و اتومبیلرانی باشد.

همچنین طی دیداری با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، در مورد همکاری‌های این مجموعه با هیات موتورسواری و اتومبیلرانی صحبت شد و تفاهم نامه ای با موضوع تعامل دوطرف در جهت رشد ورزش استان انعقاد شد.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا