مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اجاره موتورسیکلت برقی در کیش چگونه است؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنابراعلام بدوکیش، برای خیلی از افراد رانندگی با ماشین‌های آخرین مدل و لوکس شاید یک رویا باشد اما تیم بدو کیش این رویا را تبدیل به واقعیت کرده است.

اجاره ماشین در کیش

ارزان‌ترین نرخ اجاره ماشین در کیش توسط بدو کیش ارائه می‌شود شما می‌توانید برای مشاهده قیمت بر روی لینک اجاره ماشین در کیش کلیک کنید.

ماشین‌ها در کیش به سه دسته لوکس، سوپر لوکس، فوق سوپر لوکس تقسیم می‌شوند. ماشین‌های لوکس شامل: سانتافه، کیا اسپورتیج، نیسان جوک، مزدا، اپتیما، نیسان قشقایی، فورد ادج، سوناتا، کیا ریو و. را می‌توانید با قیمت کمتر از ۴۹۰ هزار تومان رزرو کنید.

ولی اگر به دنبال‌های ماشین سوپر لوکس هستید می‌توانید ماشین‌های شامل بنز، BMW، تویوتا لندکروز، مرسدس بنز، مازراتی، شورلت، استون مارتین، کادیلاک و. را با قیمتی کمتر از دو میلیون رزرو کنید. تیم بدوکیش از ابتدا تا انتها در کنار شما ایستاده است.

اجاره ماشین در کیش دارای ضوابط و قوانین خاصی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت اما قبل از آن بهتر است بدانید شما می‌توانید قیمت اجاره انواع ماشین را در وب سایت بدو کیش مشاهده نمایید.

سورپرایز با اجاره ماشین‌های فوق سوپر لوکس:

با اجاره ماشین‌های لوکس، اطرافیان خود را سورپرایز کنید. تیم بدو کیش می‌تواند بهترین خودرو لوکس جزیره را در هر زمان و مکانی برای شما رزرو کند. پیشنهاد ویژه بدو کیش برای داشتن سورپرایزی خاص اجاره لامبورگینی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۲۸۰۶ تماس بگیرید.

اجاره لیموزین:

اگر برای شما تشریفات بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خودرو لیموزین برای گردش در جزیره استفاده نمایید. این خودرو به همراه راننده بوده و خدمات بسیاری درون آن گنجانده شده است.

اجاره ون:

اگر شما با نفرات زیادی به جزیره سفر کرده‌اید و قصد گشت‌زنی در جزیره را دارید، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پیشنهاد می‌کنیم از ون برای تردد خود استفاده کنید. اجاره ون همراه با راننده می‌باشد و ۱۰ تا ۱۵ نفر ظرفیت دارد.

قوانین اجاره ماشین در کیش:

اجاره ماشین در کیش قوانین خاصی دارد که تمامی افراد ملزم به رعایت این قوانین هستند. هنگام اجاره ماشین باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

. گواهینامه رانندگی

کارت شناسایی معتبر

. یک فقره چک به ارزش خودرو و یا وجه نقد به عنوان ضمانت

بعد از اجاره ماشین شما ملزم به رعایت قوانینی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، می‌باشید. در صورت عدم رعایت این قوانین مسئولیت جریمه‌شدن و یا متوقف شدن خودرو بر عهده شماست و باید تمامی هزینه‌های جریمه را بپردازید، این قوانین شامل موارد زیر است:

بوق زدن در تمامی معابر جزیره ممنوع می‌باشد

. حداکثر سرعت رانندگی در جزیره ۵۰ کیلومتر در خط ساحلی و دیگر نقاط مطابق تابلوهای نصب شده

. عدم ایجاد آلودگی صوتی به هر نحو

بستن کمربند ایمنی

این نکات بخشی از قوانین است که باید در جزیره کیش رعایت نمایید. همچنین تمامی جزیره توسط دوربین‌های نظارتی پلیس به صورت کامل رصد می‌شود.

خودروها در جزیره معمولا به صورت ساعتی و روزانه اجاره داده می‌شود. دقت نمایید در هنگام دریافت ماشین تمامی بخش‌های خودرو را از لحاظ ظاهری چک نمایید در صورت مشاهده هر گونه خط و خش و یا مشکلی در بدنه و یا درون خودرو حتما این مورد را ابتدا در قرارداد یادداشت نمایید.

تذکر مهم اجاره ماشین را از مکانی مطمئن انجام دهید، متاسفانه افراد سودجوی بسیار زیادی در جزیره می‌باشند که به شیوه‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از مسافران می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما از مراکز معتبر اقدام به اجاره ماشین نمایید، از جمله این مراکز می‌توان به وب سایت بدو کیش اشاره کرد.

اجاره موتور برقی در کیش

موتور برقی در کیش وسیله‌ی بسیار جالبی است که علاوه بر ارزان بودن قابل استفاده برای خانم‌ها نیز است و نیازی به ارائه گواهینامه موتورسیکلت ندارند.

این موتور ها دارای سرعت قابل قبول و شارژدهی مناسب می‌باشند.

برای استفاده از موتور برقی در کیش باید یه سری شرایط را حتما رعایت کرد از جمله این شرایط می‌توان به:

۱. استفاده از کلاه ایمنی

۲. حداقل سن برای استفاده از موتور برقی ۱۵ سال می باشد.

۳. ارائه کارت شناسائی معتبر در هنگام اجاره موتور برقی

۴. استفاده از موتور برقی تنها در جاده مخصوص دوچرخه

۵. پرهیز از تردد در مسیرهای خاکی و عابرین پیاده

از نکات قابل اهمیت در هنگام اجاره موتور برقی که باید سوال شود میزان شارژدهی موتور می‌باشد و حتما باید قبل از پایان شارژ موتور به ایستگاهی که موتور را اجاره کرده‌اید، برگردید.

دقت نمایید مسئولیت هرگونه خسارت وارده به موتور بر عهده شخص می‌باشد پس قبل از دریافت موتورسیکلت از سلامت آن به صورت کامل اطمینان حاصل نمایید.

توجه داشته باشید ارزان‌ترین قیمت اجاره خودرو و اجاره موتور در کیش توسط بدو کیش ارائه می‌شود که می‌توانید از طریق راه‌های زیر برای اجاره و دریافت قیمت با ما در ارتباط باشید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا