مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بررسی وضعیت موتورسیکلت در نتایج طرح پایش محیط کسب و کار در بهار۹۹

به گزارش موتورسیکلت نیوز، براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب‏ وکار ایران در بهار ۱۳۹۹، رقم شاخص ملی بخش تعاون، ۶.۰۲  (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شد که اندکی بدترشدن وضعیت نسبت به ارزیابی فصل گذشته (زمستان ۱۳۹۸ با میانگین۵.۹۵) را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در طرح پایش بهار ۹۹، تعداد ۵۳۲  فعال اقتصادی بخش تعاون در تمامی رشته فعالیت ها و در کلیه استان‌ها مشارکت داشتند.

براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب‏ وکار ایران در بهار ۱۳۹۹، رقم شاخص ملی بخش تعاون، ۶.۰۲  (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شد که اندکی بدترشدن وضعیت نسبت به ارزیابی فصل گذشته (زمستان ۱۳۹۸ با میانگین۵.۹۵) را نشان می دهد.

به گزارش واحد آمار و برنامه ریزی،  نامناسبترین مولفه های محیط کسب و کار بخش تعاون در بهار۹۹ شامل بی‏‌ثباتی و غیرقابل پیش‌‏بینی بودن قیمت‏ها، بی‏ثباتی سیاست‏ها، مقررات و رویه‏های اجرایی و دشواری تامین مالی از بانکها بوده است.

همچنین مناسب ترین مولفه های محیط کسب و کار بخش تعاون در بهار امسال، محدودیت‌ دسترسی به آب،  محدودیت‌ دسترسی به شبکه تلفن همراه و اینترنت و نحوه استقبال مشتریان از نوآوری و ابتکار در ارائه خدمات و محصول بوده است.

بررسی های برآورد فصلی شاخص ملی محیط کسب و کار بخش  تعاون در بخش های عمده اقتصادی نشان می دهد که صنایع، بهترین محیط کسب و کار و خدمات، بدترین محیط کسب و کار بوده است.

براساس یافته های آماری استان های گلستان و زنجان به ترتیب بهترین محیط کسب و کار و استان های یزد و قزوین به ترتیب بدترین محیط کسب و کار را در بخش تعاون داشته اند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا