مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عشق به سرعت من را موتورسوار کرد/ بانوان زیادی جذب موتورسواری شده اند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، نیلوفر رویتوند اظهار کرد: تقریبا در کودکی فهمیدم که عاشق موتور سواری هستم و تمام اهدافم معطوف به موتور شده بود اما این موضوع باب میل خانواده به خصوص پدرم نبود و ایشان مخالف فعالیت من در رشته موتورسواری بود.

وی با بیان اینکه در نوجوانی به صورت حرفه ای ورزش کرده است گفت: در سنین پایین تر رشته های والیبال، تکواندو و شنا را به صورت حرفه ای کار کردم اما عشق به موتورسواری از کودکی همواره همراه من بوده است.

رئیس کمیته موتور ریس بانوان هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در خصوص نحوه ورودش به این رشته گفت: سال 95 یک فراخوان از طرف هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان دیدم و تصمیم گرفتم که بعد از سال ها در واقع به دنبال عشق خودم بروم و علیرغم مخالفت خانواده اما در این فراخوان شرکت کردم.

رویتوند با اشاره به آسیب دیدگی اش در نخستین تجربه های موتورسواری گفت: موتور سواری مثل سایر رشته های ورزشی خطرات خاص خود را دارد و من هم در نخستین تجربه های حضورم در پیست موتورسواری با آسیب جدی مواجه شدم که نصف بدنم 3 ماه در گچ بود و دست و کمرم با آسیب جدی مواجه شد.

وی تصریح کرد: عشق به موتورسواری و تمرین در پیست باعث شد تا با قدرت بعد از دوران مصدومیت به میادین برگردم و یکسال بعد بعنوان رئیس کمیته مسابقات با حمایت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مسابقات کشوری موتور ریس را در سطح عالی به میزبانی البرز برگزار کردیم.

این مسئول که با 5 مقام رنگارنگ کشوری در سال های اخیر خوش درخشیده در خصوص وضعیت رشته موتورسواری بانوان به خصوص در موتور ریس عنوان کرد: در حالی که هیچ یک از استان ها تا بحال مسابقات کشوری برگزار نکرده اند اما دو دوره مسابقات کشوری در البرز برگزار شده که برای استان مستعد البرز در رشته موتورریس افتخار بزرگی است.

رویتوند گفت: خوشبختانه با حمایت جناب درویشی و هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در سال های اخیر استعدادیابی های بسیار خوبی صورت گرفته و امروز مفتخر به داشتن ورزشکارانی هستیم که از سن 11 تا 55 سال در موتورسواری فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت خودباوری در بانوان گفت: بانوان البرزی نگاهشان به ورزش تغییر کرده و خیلی راحت به دنبال عشق خود در موتور سواری می روند و با تمام سختی های موجود در این رشته اما برای کسب مقام های کشوری تلاش می کنند که اتفاقا البرز همواره در کشور صاحب عناوین قهرمانی است.

رئیس کمیته موتور ریس بانوان هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به چالش های موجود در این رشته گفت: اصلی ترین مشکل همان بحث مالی است که گران بودن لوازم یدکی و تعمیرات موتور باعث دغدغه ورزشکاران شده و علاوه بر آن تمامی بانوان موتورسوار دوست دارند تا به صورت قانونی بتوانند گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند.

رویتوند در پایان ضمن اشاره به اهداف خود در موتورسواری عنوان کرد: هدف من این است که یک روز در مسابقات برون مرزی برای کشورم پرچمداری کنم و نماینده خوبی برای ورزش البرز باشم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا