مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به زودی طرحی را با کمک متخصصان برای تردد موتورهای سنگین تقدیم مجلس می کنیم

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مازیار ناظمی در ادامه سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان به دیدار دکتر فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس رفت. 

ناظمی با گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، به مشکلات تردد و توقیف موتورهای سنگین ورزشکاران این رشته پرداخت و گفت: متاسفانه خلاء های قانونی و تفسیرهای مختلف در نزد نهادهای مختلف، فعالیت ورزشکاران این رشته را با مشکلات مختلف و قاچاق گسترده موتور مواجه کرده است.

ناظمی از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم زاهدان خواست برای حل این معضل قدیمی ورزشکاران و قهرمانان اقدام عاجلی صورت گیرد .

دکتر فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان با تقدیر از اقدامات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: بخش مهمی از ماموریت های ورزش در بخش نشاط اجتماعی است و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری پتانسیل زیادی در مشارکت در برنامه های اجتماعی دارد.

وی افزود: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای حل مشکل موتورهای سنگین ورزشکاران بعد از جلسات کارشناسی، طرحی را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا