مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا اسكوتر جديد خود را به اندازه صندوق عقب اتومبيل خود مى سازد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اين موتورسيكلت قديمى بدنه كوچك و مربع به اندازه یك كیسه ی مخصوص حمل داشت و از دسته های تاشو برخوردار بود كه به آن كمك می كرد تا قسمت كوچكی از اتومبیل را بگیرد.

مفهوم این بود که رانندگان می توانند با اتومبیل به مقصد خود بروند و هر جا نياز بود در رفت و آمد هاى شهری خود از اسکوتر کوچک استفاده كنند. درمجموع ، تقریباً پنجاه هزار دستگاه Motocompo بین سال هاى 1983-1981 تولید و فروخته شد. حال به نظر می رسد که هوندا اکنون در حال تجدید نظر در اين اسكوتر قديمى است.

آخرین حرکت هوندا شامل ثبت نام در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده برای یک علامت تجاری “Motocompacto” است. هوندا آن را به سادگی و به طور واضح توصیف می کند که مربوط به “وسایل نقلیه زمینی، یعنی اسکوترهای برقی” است. این مارک تجاری در پایان ماه ژوئیه ثبت شد و شباهت چشمگیری به Motocompo معروف دارد.

البته ثبت اختراع به اين معنا نیست که ممكن است به زودی (یا هر زمان دیگری) جاده را ببیند. اما این یک نشانه خوب دیگر است که هوندا حداقل در جبهه برقی دو چرخ متحرک پیشرفت بیشتری می کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا