مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

باید فضای خوبی برای ارتقای مهارت رانندگان ایجاد کنیم

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دکتر محسنی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: شهرداری تهران با جامعه آماری بزرگی روبروست و ۱۰ میلیون نفر شهروند تهرانی مخاطبین آن هستند و به طور مشخص سالانه ۳ میلیون نفر با سازمان ورزش شهرداری ارتباط و همکاری تنگاتنگ دارند.

وی اظهار داشت: در لیگ هایی که سازمان ورزش شهرداری در سال برگزار می کند، بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار جوان و نوجوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی حضور پیدا می کنند که از بین این جوانان و نوجوانان محصولی به عنوان استعداد به فدراسیون های مختلف معرفی می شوند.

محسنی گفت: سازمان ورزش شهرداری به عنوان یک سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی؛ پایه انتخاب استعدادهای ۵۱ فدراسیون ورزشی است.

 وی با بیان اینکه هدف ها مشترک است گفت: آنجا که پرچم سه رنگ کشورمان باید بالا رود همه ما یار و یاور یکدیگر هستیم و نام و نشان مطرح نیست.

محسنی با بیان اینکه ما مهارت‌های کمی در زندگی داریم، گفت: یکی از مهمترین مهارتها، مهارت رانندگی است که متاسفانه آمار تلفات مان در این حوزه زیاد است و باید دست به دست هم دهیم تا فضای خوبی برای ارتقای مهارت رانندگان در خیابانها و معابر و جاده ها ایجاد کنیم.

 وی با بیان اینکه در کنار فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری هستیم گفت: شهر ما ظرفیت بزرگی دارد و در حال حاضر ۴ دهکده ورزش را طراحی کردیم و برای ایجاد سایت موتورسواری و اتومبیلرانی در این چهار دهکده آمادگی داریم.

 محسنی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری خوب آقای ناظمی این تفاهم نامه تبدیل به چند قرارداد قوی شود و ما پایه ورزش شهروندی را به صورت اصولی و پویاتر ادامه دهیم.​

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا