مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

صنایع آلاینده مجوز فعالیت در قم را دریافت نمی‌کنند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمود سیجانی افزود: بر اساس وظیفه اجتماعی خود،‌ اجازه نخواهیم داد تا صنایع آلاینده و مضر برای سلامت انسان‌ها و محیط‌زیست در قم فعال شود.

سیجانی بیان کرد: برای اجرای قانون هوای پاک در بخش صنعت استان تلاش می‌کنیم و بر همین اساس تمام واحدهای صنعتی استان ازنظر شاخص آلایندگی پایش و واحدهای آلاینده برای ادامه فعالیت،‌ موظف به رعایت استانداردهای تعیین‌شده در این زمینه می‌شوند.

وی ادامه داد: سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم به واحدهای صنعتی استان که در این رابطه با مشکلاتی روبه‌رو هستند،‌ کمک خواهد کرد تا با نصب تجهیزات موردنیاز،‌ سطح آلایندگی خود را کاهش دهند.

سیجانی گفت:‌ با همکاری اداره کل حفاظت محیط‌زیست قم برای استقرار صنایع پاک در استان تلاش می‌کنیم تا افزایش حجم تولید و اشتغال استان همراه با رعایت ضوابط زیست‌محیطی باشد.

وی افزود: نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات مورداستفاده در واحدهای صنعتی استان ازجمله راهکارهای مؤثر برای کاهش حجم آلودگی‌های صنعتی است که در این زمینه تسهیلات بانکی به متقاضیان داده می‌شود.

سیجانی ادامه داد:‌ توسعه صنعتی استان بر اساس راهبرد حفظ محیط‌زیست انجام خواهد شد و در این زمینه سلامت مردم را فدای مسائل اقتصادی نخواهیم کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا