مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افتتاح و راه اندازی آکادمی موتورسوارى و اتومبيلرانى ارزشمند است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در محل کمیته ملی المپیک با صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صالحی‌امیری با اشاره به وضعیت و محدودیت‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه وجود دارد اظهار داشت: افتتاح و راه اندازی آکادمی کاری ارزشمند است که توسط فدراسیون انجام شد. از این اقدامات تا کنون حمایت کردیم و از این پس هم حمایت می‌کنیم.

صالحی‌امیری با تاکید بر لزوم فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حوزه همگانی و‌همکاری با ارگان‌هایی مثل شهرداری و ‌پلیس گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کمک به افزایش نشاط عمومی و بالابردن شادی و هیجان جوانان با استفاده از پتانسیل این رشته ورزشی است.

ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم در این نشست اظهار داشت: قطعاً یکی از محورهای برنامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیرانی توجه بیشتر و اقدامات عملی در حوزه همگانی و آموزش و جلب رضایت مخاطبان میلیونی این فدراسیون است.

وی افزود: زمان و انرژی زیادی را برای تکمیل و راه اندازی آکادمی و ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های آموزشی از جمله پیست‌ها، گرفتن یک قطعه زمین هزار متری برای ساختمان جدید و مستقل فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی و همچنین اختصاص 10 پیست در دهکده‌های المپیک استان‌ها صرف کردیم و همچنان با جدیت این حرکت را ادامه می‌دهیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا