مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پروژه PIONEERS اقدام نوین اروپا برای کاهش تلفات و افزایش ایمنی موتورسواران

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا، PIONEERS مخفف Protective Innovations of New Equipment for Enhanced Rider Safety تعریف شده که می‌توان آن را «نوآوری‌های تجهیزات محافظتی جدید برای ایمنی پیشرفته سواری» معنی کرد.

در واقع این پروژه با هدف کاهش تعداد تلفات و صدمات شدید در بین سرنشینان وسایل نقلیه دوچرخ موتوری (PTW) ایجاد شده است. این پروژه با افزایش ایمنی، کارایی، راحتی و میزان استفاده از تجهیزات محافظ شخصی (PPE) و همچنین توسعه دستگاه های جدید ایمنی به هدف خود می رسد.

کنسرسیوم PIONEERS از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و پیوندهای محکمی با گروه های ذینفع ذیربط دارد. این پروژه دانشگاه‌ها، موسسه های تحقیقاتی، شرکای صنعتی، تولیدکنندگان تجهیزات محافظ، تولیدکنندگان موتورسیکلت و باشگاه های خودرویی را درگیر می کند.

نتایج اصلی

1- درک بیشتر درمورد چگونگی جلوگیری از آسیب دیدگی موتورسواران وسایل نقلیه دوچرخ موتوری

2- روش های آزمایش بهتر می توانند ارزیابی بیشتری از عملکرد و محصولات بهتر (تجهیزات محافظ شخصی و سیستم های پردازنده) از تولیدکنندگان اروپایی داشته باشند. این امر به افزایش سطح ایمنی كاربران وسایل نقلیه دوچرخ موتوری منجر می شود و به این ترتیب رقابت اروپا را بهبود می بخشد

اطلاعات بیشتر

موارد ذیل با فیلترشکن باز می شود:

1- در یوتویوب فیلمی منتشر شده که توضیحات بیشتری را ارائه کرده است. برای مشاهده اینجا را کلیک کنید.

2- سایت PIONEERS

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا