مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساخت سنسورهای هوشمند سرعت توسط متخصصان ایرانی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در راستای ایجاد زیر ساخت های فنی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری و بهره گیری از دانش و تخصص متخصصان ایرانی در سال جهش تولید ملی، چندی پیش ساخت سنسور های هوشمند سرعت در دستور کار کارگروه مشترک متخصصان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گرفت که روز گذشته مراحله ساخت نمونه اولیه به پایان رسید و آزمایش و تست این سنسور ها با موفقیت انجام شد و مراحل ساخت این سنسورهای هوشمند در مرحله تولید انبوه قرار کرفت.

بر این اساس طی یک تفاهم نامه فی مابین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و دانشگاه فنی و حرفه ای ساخت این سنسور های هوشمند توسط متخصصان ایرانی به صورت انبوه تولید خواهد شد.
این نمونه ایرانی این سنسور ها با کمتر از یک سوم قیمت نمونه های مشابه خارجی آن خواهد بود و از آن گذشته به دلیل تحریم های ظالمانه امریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران امکان تهیه این سخت افزار های فنی برای برگزاری مسابقات داخلی در ایران مقدور نبود که با تاکید دکتر ناظمی سرپرست فدراسیون و همت و تلاش متخصصان ایرانی این امکانات به صورت بومی و داخلی در اختیار رشته موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گرفت. 

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا